Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2013 19:55 - Новите приключения на барон Мюнхаузен или "подвизите" на лъжеучителя Пламен Петров в Австрия
Автор: otrudeni Категория: Други   
Прочетен: 17957 Коментари: 11 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Новите приключения на барон Мюнхаузен или "подвизите" на лъжеучителя Пламен Петров в Австрия

Свидетелството на Магдалена Вайсхопл за делата
на пастор Петров в Инсбрук

Здравейте братя и сестри в Господа!

 

В продължение на 1 год. си мълчах, но като виждам как хората в България

живеят под заблудата на един арогантен, самозван "пастор", лъжеучител

и манипулатор - Пламен Петров, реших да споделя някои неща с вас.

Придружавахме сем.  Петрови в продължение на една година и мога да си

позволя да разкрия другите лица на "пасторите". Аз бях също като

някои от вас - буквално като хипнотизирана от учението му. Познавах го

само от интернет и реших да го поканя да послужи в Инсбрук/А/. Уредихме

му доста служби, от които получи доста солидна сума пари, от които се

съблазни. Реши, че това е златна мина и успя да убеди нашия пастор М.

Марох да го вземе да работи при него в църквата. Пристигна тук юни

2011 с цялото си семейство. Аз и мъжът ми им уредихме жилище, обзаведохме  го, кола – всичко, от което се нуждаеха. След като п. Маркус не му позволи да прави хората от неговата църква за смях и

Подигравка ( само тръшкане и крещене без да има някакво подобрение на

състоянието), Пламен си събра групичка за неговата църква , на които

обеща освобождение. Това бяха хора с душевни и психически проблеми,

бивши окултисти....хора търсещи въстановяване. Пламен си

направи домашна църква като всеки път им казваше, че им трябва още

повече освобождение и още повече. Освен да се гърчат, падат,

викат и треперят, друго не се случваше. Караше ги да си тръскат демоните

от пръстите на ръцете. Интересен "библейски" метод!!! В сегашното му

обръщение към вярващите се чудех на кои библейски стихове отговарят

той и служението му, но не можах да намеря такива. Аз и съпругът ми, му

помогнахме да си направи църква в Инсбрук (за което искрено се

покайваме!) и той започна да проповядва как другите църкви в града

спят, нямат Святия Дух, нямат помазание....и имаше арогантноста и

наглостта да качи всичко в интернет. Така си събра още хора от

останалите църкви. За съжаление доста се бях оставила да ми промие

ума, да не мога да видя кой дух го ръководи. Човек който едно

проповядва, а друго живее това е вълк в овча кожа за мен.  Още от

Испания Пламен ми каза, че искал някой да му даде апартамент без пари,

а другото беше, че ми изпрати материали за десятъка,  да ги дам на

хората. Искаше ми се да му кажа, че е побъркан... Той още тогава си е

планувал да си вземе хора от другите църкви и да си прави собствена, но

аз бях прекалено наивна и глупава да усетя плановете му. Пастор Маркус

в началото 2 пъти му подава за документи, но и двата пъти получи отказ.

Аз и съпругът ми също му подадохме 2 пъти, пак получи отказ. Тогава

започнах много да се съмнявам дали беше въобще Божията воля да дойде

в Австрия?

Давахме му в началото почти всичко от дискуса, но когато започнахме да

заделяме пари и за църквата, това не им хареса и решиха да намерят

начин да ни отстранят. Започнаха да обработват братя и сестри срещу

нас( хората които бяха тръгнали след него да търсят освобождение), че

ние контролираме всичко,че могат и без нас, някои друг да поеме

касата(това го разбрахме в последствие). За Пламен и Мария не е проблем

да настройват братя и сестри един срещу друг, когато имат сметка от

това.  Какво още се случи в същото време. Аз имах приятелка

българка, певица, която беше дълго в окултизма. От много време опитвах

да й обясня, че Исус е единствения Път. Тя в окултизма е търсила

изцеления, чудеса, проявления и сега ги намери при Пламен. Той беше

новият й ГУРУ! Тя беше като зашеметена от него, започна да си плаща

„сеансите“. Сума от 2000 евро, купи им скъп синтезатор, апаратура, даваше

им по 300 евро да си имат, скъпи подаръци на тях и децата... С две

думи купи си църквата, пасторите и хвалението. От окултизма се прехвърли

директно в хвалението.  Аз, мъжът  ми и Мария бяхме също във хвалението. Правихме концерт с евангелизационна цел. Освен  гласа на тази певица не се чуваше нищо друго, поведението и беше отвратително, а ние подгряващата група на „звездата“ търпяхме. Това не беше

хваление, това беше истински кошмар!!! Идваше ни да напуснем сцената.

Проблемът беше в това, че тя идваше от сцената в света. На другия ден

ми се обади Мария/съпругата на П.Петров/ и каза, че са много възмутени с Пламен от нейното поведение и аз им предложих да говорим с нея и да й обясним, че това е служение пред Господа и няма нищо общо със светската сцена. Първоначално те се съгласиха с мен, след което размислиха и се отказаха да не би да откачи и да си вземе всичко, което им е дала. Ако искам аз да говоря с нея, а те щели да ме подкрепят после. Точно обратното - те търсеха начин да ни махнат от църквата, защото станахме неудобни за тях и можеше да им пресъхне кранчето. Започнаха да сипят лъжи срещу нас и да

настройват хората. Направиха такива интриги и раздори между нас, каквито

никога преди не бях виждала. Преди да се появи Пламен, всички живеехме

в мир и любов! За съпругът ми изговориха куп лъжи в негово отсъствие,

въпреки, че цяла година ги носихме на ръце, правихме му преводите,

бяхме им такси и в продължение на 3 месеца подготвяхме службите, а той

само събираше парите. Мария ме заплаши да не се захващам с тях, защото

всеки, който ги е критикувал е пострадал. Един искал да се самоубива,

друг изпаднал в депресия и т.н., с какво задоволство го каза няма да забравя

лицето й. Чудя се това Божии служители ли са или служители на

сатана?... Но каквото посееш това ще пожънеш. Преди 2 месеза е

получила нервен припадък и от март ще се връщат в Испания. ( А и не

може без разрешително да работиш като пастор,  постоянно да се криеш.) Аз

не мога да разбера с какво сърце си изпратиха децата преди една година

на 15 и 16 год да живеят сами, отделени от родителски грижи и контрол. Точно в пубертета, когато имат такава нужда от родители.

Те за децата си нямат сърце, а аз искам за нас да имат. И се осмеляват

да ни поучават как да се грижим за семействата си. Мамона стана техен бог.

Направиха поразии на доста хора и вече добре ги опознаха.   Благодаря

на Бог, че започна да лекува сърцето ми, и ни измъкна от лапите на този

измамник, но последствията които оставиха сем. Петрови са: разбити

църкви, наранени хора, огорчения, новородени християни, които загубиха

вярата си и хора, които след "чудесата и знаменията" на Пламен Петров, никога повече няма да искат да чуят за това. Но важното е, че Петрови си

напълниха сака със десятъци за година и половина, показаха си рогата и

сега ще търсят следващото място където още не ги познават и ги

боготворят по интернет.

След като се опитах да говоря със нашата певица по въпроса за

хвалението, Мария се нахвърли върху мен, а Пламен почна да проповядва

срещу нас-да си носим кръста. Аз не знаех истина ли е това или кошмарен

сън, който всеки момент ще свърши, но всичко е било предварително

нагласено. След този театър у сем. Петрови, аз и съпругът ми решихме да

направим 2 седмици пауза, и след това на спокойствие да се опитаме да

говорим с тях. Уведомихме ги, че не намираме постъпката им за правилна и

християнска, че един пастор трябва да се стреми да събира стадото и

носи мир, а не да сее раздори и да го разпилява (така и не разбрахме

как си е сложил тази титла „пастор“). Този и-мейл му беше прекалено

много - той не обича да го критикуват и да му казват истината в очите.

Оттогава той се скри и не проговори повече една дума с нас. Точно

както пише в библията, че неправедния се страхува от праведния. През

тези 2 седмици телефоните ни звъняха постояно, хората искаха да знаят

какво става, защото Пламен им казал, че ние повече няма да идваме в

църквата.(църква, която ние му сформирахме, цялото счетоводство се

водеше на наше име / един "пастор" без работни документи./ За да не

отговаряме на всеки поотделно, пратихме и-мейл като обяснихме цялата

ситуация. Хората бяха потресени, чули съвсем други неща. Молиха го

толкова много да се съберем и говорим, но той беше непреклонен. Това

беше като шок за нас, защото това беше нашето духовно семейство и

приятели. Пламен не го беше грижа изобщо, той няма никакъв проблем с

лъжата, умее да всява страх у хората с проповеди като "тези са

демонизирани", а вие не закачайте помазаника. Възмущението беше

голямо, но вече много си бяха напуснали църквите и не можеха да се

върнат. Пламен си направи лидерска група от тези, които търсеха от него

освобождение(лесни за манипулиране) и така  вместо да се прослави името

на Исус, се превърна църквата в клуб на феновете на Пламен. Взе си за

хвалители двама сектанти "Word and spirit",жена си и певицата разбира се.

Фалшиво дрънкане на инструменти с 2 пръста и вълчи вой, но за Пламен не

беше важно хвалението, а всички да му се подчиняват и боготворят.

Това беше и голям шок за децата ни, защото те не можеха да разберат

как може да направиш на някого толкова добро и да ти отвърне  с толкова

зло? те помагаха много първите 3 месеца в църквата. Имаха приятелчета

там и тъгуваха за тях, но на Петров не му пукаше. Не знам отсега как

ще им говоря за християни, църкви и любов след това разочарование.

Аз се опитах отново да поговоря с Пламен, да се видим и помирим, но той

не ми вдигна телефона. Пратих му SMS като го умолявах да не правим повече

удоволствие на дявола, но той не реагира. Звънях на Мария, но тя ме

навика и ми каза, че вече са казали и на другите да си търсим друга

църква, а нейната цел беше да останем без църква, защото тя знаеше, че

нямаме очи да отидем никъде, след като ние ги доведохме тук и разбиха

църквите. След това накара неговия "екип" да ни изгони официално с

толкова долно писмо и заплашвания, след това доста хора казаха че с

този религиозен култ не искат да имат нищо общо.

Пламен разпространи из България, че сме го давали под съд. Това е

абсолютна лъжа. Той беше качил нашето хваление и материали в неговия

сайт. След всичко това, което се случи ние не искахме повече да се

идентифицираме със неговото служение и му казахме да свали всички наши

материали и снимки.(поне 5 пъти). Той не реагира и се наложи да отидем

при адвокат по законен път да махне всичко, като не иска по нормален.

Излъга и адвоката, че другите имат достъп до неговия сайт, а всички

знаеха че само той има достъп. Това е присъщо за Петров да прехвърля

своята вина върху другите. Наложи се да получи второ писмо и едва чак тогава  свали всичко, но си и плати разноските по адвоката. Надявам се да се  е научил да не злоупотребява със християните повече. Пастор Маркус също

го беше предупредил да не качва нищо от неговата църква, но Петров

прави каквото си иска и качи записа. Тогава Мария каза, че ще си правят

рекламните материали в България. Става вапрос за крещящите,

търкалящи се по земята, изпадащи в транс хора, без да са ги питали

дали искат да стават за посмешище в интернет.

След като спряхме да обслужваме сем. Петрови и разрешителното им за

престой изтече, накараха певицата (чрез съпругът й  да го регистрират като

музикант, който свири в тяхната музикална група. Поредната лъжа!!! Но г-н Петров е безкрупулен, регистриран като музикант-полу4ава пари на 4ерно като пастор. Обича да кълне всички, които не са съгласни с него с проклятия

от стария завет, въобще човека използва умело библията срещу хората.

Пише по Фейсбук, че сме били пълни с демони-питам се защо не ги изгони

големия ексорсист?

Аз много време се питах къде го има това в библията да гониш по 100 пъти

един демон? При Исус и апостолите излизаха изведнъж и хората бяха

свободни.  А при Пламен виждам само проявленията на демоните. За

дявола това е удоволствие да обърква и заблуждава хората и да ги прави

смешни и жалки. Не съм видяла един човек да е напълно освободен. Но със

сигурност за П. това добър бизнес.

Знам че ако на някои къщата му е празна и пометена ще се върнат, но

те не са излезли, за да се върнат. Бях доста объркана, не знаех какво да

мисля, застото се страхувах да не обидя Святия дух, и исках само от

Бог отговор-може ли някой да заповядва на демоните да излизат в негово

име и да действа друг дух? Тогава Бог ми показа 2 стиха, които никога до

сега не бях виждала така ясно. Матей-7:22,23 и Матей-24:24. Тези,

които не вярват в чудесата няма как да бъдат заблудени, значи които

вярват могат да се оставят да ги излъжат и заблудят. Много мислих

върху тези стихове, защото много  което виждах в служението на П. ми се

струваше доста небиблейско. Преди бях толкова под неговата заблуда, че

приемах всичко, каквото каже за чисто слово. Сама не се и стараех да

разсъждавам ясно. Бог ме подсети и за няколко случая, които просто

бях изхвърлила от съзнанието си. Бях на службата му в една католическа

църква, по време на заповедите му да излизат демоните, излезе една силно

обсебена жена и дявола чрез тази жена щеше да го пребие, че и ние

щяхме да ядем бой покрай него. После се опитва 3-4 часа да ги гони

демоните, 4 /четирима/ човека я държаха, дявола му се подиграваше в очите и му се присмиваше и разбира се нито един демон не излезе. Само тормози жената.

Тогава се запитах къде му е авторитета? Павел знаем, но ти кой си.....?

Наложи се при следващата служба на Пламен престана, за да и каже на тази

жена да не идва, за да не се плашат хората. Страхотно освобождение!!!  В

една друга църква събори един човек на земята, докара го до състояние

да се търкаля, плези... ужасна гледка. Освобождение така и не получи.

След известно време разбрах , че на другия ден е искал да се самоубива, и

майка му е казала на пастора че сина й повече няма да стъпи в тази

църква, да внимават какви хора канят. Повече Петров не го поканиха там.

В Библията не си спомням някой да е изпадал в безсъзнание, а от

неговото "помазание" има много такива. Доста е опасно да си играе с духа

на човека.

Имаше и друг случай със сестрата на моя съседка. Тя има шизофрения.

Толкова много говорих на съседката ми, че Бог може чрез Пламен да

излекува сестра й.  Заведох я веднъж при него и той започна да й чете,

че е дете на дявола. Аз направо онемях!!! Моли се за нея, нищо не

стана. Вечерта продължи да гони демони и на другия ден я вкараха в

лудницата. Притесних се страшно, защото се чувствах виновна, че я

заведох при него. Съседите ми след този случаи ме помислиха за сериозно

превъртяла и просто нямам шанс повече да им благовествам. Това си

докарах със служението на „помазаника“ Пламен Петров. От Святия Дух освобожденията и

изцеленията са пълни. Ако Бог ви освободи ще бъдете напълно свободни.

При Бог няма наполовина свършена работа. Дори и Петров да цитира, че слепия 2 пъти му отваряли очите, при болестите това може да е процес на

изцеление, но за демоните къде го пише? Другото нещо е, че при такива

служби някои сами викат към Бога и го получават, при други е толкова

силно самовнушението, че за момента се чувстват изцелени и после болестта

пак се връща. Не се заблуждавайте, че това е от помазанието на Пламен. Има

служители, които имат тези дарби и Бог ги употребява, но П.Петров не е един

от тях. В Библията се казва, че по плодовете им ще ги познаете и по

делата.  А за гоненето му на демони да не говорим. Ние сме длъжни да

бъдем много предпазливи и да изпитваме духовете, да се молим за дарбата

разпознаване на духовете. А за свидетелствата(изцеления и

освобождения) аз също съм писала за хората такива. В момента се

почувстват по -добре и дадат свидетелство и след кратко време казват, че

са в предишното си състояние или по лошо. Аз едно свидетелство не съм

написала за върнала се болест въпреки, че доста съм чула. А Пламен колко

хора заблуждава с тези свидетелства. Такива временни изцеления идват от

други духове. Не забравяйте, че дяволът е голям имитатор!!! Скоро ще

излезе на български книгата „Окултното АБС” на Курт Кох. Там много точно е

описано с много примери и свидетелства божественото изцеление и

освобождение от Св. Дух, и имитацията-окултното. Как да ги различаваме.

Аз бях много време под магията на Пл. Петров, но благодаря на Бог, че ми

отвори навреме очите. Дарбите на Святия Дух не са престанали да

съществуват. Бог върши чудеса и до днес! Но това което Петров върши

няма нищо общо с библейските дарби! Транс, влошаване на състоянието,

по много пъти освобождение и пак нищо, хилене като луд, да отрича по

време на "помазанието" че е той самия-това няма нисто общо със

Святия Дух! Тук работи друг дух! Храната може да е много вкусна, но

една капка отрова е достатачна да отрови човека.


Знам че с така написаното до тук от мен, съм казала истината. Нападките на Петров и лъжите не ме интересуват - познати са ми. Може да се опита да заблуди някои от вас, че това е лъжа, но той самият знае, че е истина написаното и Бог не може да излъже. Благославям ги и се моля Бог да им отвори очите, за да видят какво вършат и на кого служат.
 Да не карат хората в Инсбрук да лъжат заради тях, за да им покриват нечистите дела . Нека си стоят в Испания, защото тук (освен тези 30-40 човека, които чрез измама попаднаха в омагосания им кръг) никой друг не ги иска! Истинските християни в Инсбрук нямат нужда от неговото лъжеучение. Наситиха се на техните поразии. Никога повече да не се връщат тук!!!

 

Поздрав към всички вас в Господа Исуса Христа и благословения!

Магдалена

 

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balgarski7vinarki - Не е за вярване това, което разказвате, как може да стават такива работи?
04.02.2013 20:10
Нима може да се спекулира до такава степен с духовните неща?
Нима не се е виждало и вижда реалната ситуация?
Дано се изяснят нещата.
цитирай
2. otrudeni - За жалост е вярно
04.02.2013 20:16
Спомнете си че и Исус и апостолите многократно предупреждават за такива хора! Да, дори и
чудеса ще правят, та ако може да заблудят избраните!
цитирай
3. blogerka - за П.Петров
05.02.2013 18:37
Този човек плаче за затвора
цитирай
4. jordanidis - в недоумение
05.02.2013 22:46
Здравейте,
Видно огорчени, опитващи се да предпазите другите от горчивината, която сте изживели. Напълно е понятно да опишете перепетиите през които сте минали. Критично настроени обаче на моменти губите почва под краката си и излизате извън кожата си - навярно поради все още неотминалата болка, навярно.
Гласувах за тази статия с неодобрение, не заради това че се опитвате да кажете истината, но заради някои епитети, които използвате срещу хора, за вас може би мними служители, но все пак странници за Господа, при все че вие и това отричате. Достатъчно е било да изобличите публично греховете на Пламен и Мария и да оставите другите да определят всеки за себе си какви хора са те, но вие лишавате нас читателите от тази възможност и правите това с голяма доза неуважение за хора, които са били в захлас в началото. Както обяснихте и в написаното от вас вие сте се излъгали, но не разбрах в какво сте се излъгали - в характера на служителите, които наричате вълци или служението на освобождение, което наричате демонично, но все пак вярвате че има и истинско. Добре е че не живеете във времето на Петър, когато измамниците ги извеждаха с краката напред - тогава как щяхте да обясните това на съседите си незная.
Някои неща изглеждат понякога странни - това, което защитавам като идея разбира се не умаловажава моралната страна на нещата.
Бих ви препоръчал да не губите време и да започнете служение на истинско освобождение както го вярвате; понеже и "Божий помазаник" не е нещо специално за вас, явно няма пречки да започните с вярата, която така или иначе имате.
Споменахте и нещо за незаконно пребиваване и служение без разрешителни и прочие... Питам се кога сте станали толкова принципни? - преди да поканите въпросните Пламен и Мария (от чието служение и плам сте били погълнати) или след като започнаха проблемите между вас на личностно ниво.
Надявам се не се обиждате, че поглеждам нещата под този ъгъл - все пак обвинението което стоварвате, носи в ссебе си голяма доза осъждение ..
цитирай
5. esla77 - Poznawam Magdalena i situaziqta ot blizo
05.02.2013 22:59
Towa e samata istina.A tq winagi waztarjestwuwa - rano ili kasno.Bog ga ni pazi ot walzite w ov4i koji !
цитирай
6. stoneart - Който сее бури ще пожъне бедствия ..
05.02.2013 23:39
Това е жестока клевета познавам човека и 90% това е лъжа Да не говорим за тона и агресията на авторката това си е проклинане на Божия работник Не сме призовани да проклинаме ,а да лъжем ни е забранено ...Всеки истински християнин ще усети злобата и ненависта настървението да разкъсаш врага и няма да повярва на писаното Нека всеки които вярва да си направи извода на кой бряг е ..
цитирай
7. esla77 - Ne kalnete i ne zaplaswajte....
07.02.2013 22:29
Edin istinski christiqnin znae samo da blagoslawq...Dori i wragowete si...taka ni u4i Bojieto Slovo.
Taka ,4e...dosta prozra4no e duhownoto Wi woditelstwo.
Ako istinata ,koqto Wie nari4ate laja ne Wi hareswa,molete se na Bog da Wi dade prosvetlenie i lyubow.
Bog da Wi blagoslowi !

цитирай
8. karibg1 - По делата им ще ги познаем
09.02.2013 21:18
Здравейте братя и сестри в Господа!Намесвам се в тази история с ясното съзнание,че това не е житейски спор,а една духовна битка.Аз съм сестра на Магдалена и някои ще си помислят,че не съм безпристрастна.Нямам право да мълча,защото съм очевидец на всичко през което премина нейното семейство, благодарение на сем.Петрови,които аз толкова много уважавах и както всички приятели във Facebook хвалехме и превъзнасахме.Мисля,че и ние имаме вина и допринесохме за това да се възгордеят до такава степен,че да не приемат критика от никого и дори се самозабравиха.Много хора точно сега ще ме обвинят,че съдя,но трябва да се прави разлика между съдене и изобличение.Да,в Словото пише,че не бива да сме съдии на никого,но пише,че трябва да изобличаваме този,който съгрешева,ако не приеме дадените му с любов съвети.Нека всеки сам за себе си помисли, каква е тънката разлика между съдене и изобличение.В този ред на мисли Магдалена не случайно изобличи сем.Петрови след една година.Тя искаше да изгладят разногласията си и да си простят.Аз подържах връзка постоянно с нея и мога да заявя,че тя искрено желаеше да продължат напред,да не позволяват огорчението и непростителността да ги отделя от Бога.Всички опити бяха безуспешни.През цялото това време господин Петров призоваваше християни от мрежата да се молят за него,обявявайки сестра ми за....Езавел в църквата и негов враг.Тогава сестри започнаха да пишат отвратителни неща по неин адрес и дори да кълнат врага:Кучета да изядат месата на Езавел. Петров ги поощряваше да постят и да се молят срещу противника.Сега заявява,че има нападки срещу неговото служение.Да,и не само Магдалена,но и други хора имат против неговото служение.ЗАЩО?Защото това служение не е от Бога.Зная,че съм много крайна,пряма,но когато думите и делата на Божият служител се разминават,то тогава то не е от Бога!Как братя и сестри ще разпознаваме духа в човека,ако нямаме дарбата.....по делата им и Словото е категорично по въпроса.Ще дам само един пример за това как се разминават думи и дела при господин Петров.На една случайна среща(няма нищо случайно) във християнска група, Пламен и Магдалена се прегърнали и си простили.Сестра ми беше много щастлива,но не за дълго.На следващия ден тя го потърсила и той и казал,че му е нужно време,за да премине всичко.След което замълчават.Кажете ми братя и сестри,Исус Христос така ли ни казва когато отидем при Него,за прошка-"иди си,ще ми трябва време"Скоро след това Пламен имаше проповед по интернет за прошката, където говореше слово от Библията.Тук на всички става ясно,че думите му и делата му се разминават.Да не говорим за още много други неща с които става ясно,че той не живее така както проповядва.Не искам да се потдавам на чувства,зная,че това не води до добро.Бог ни учи да не отвръщаме на злото със зло и аз вярвам,че наистина с добро се побеждава.Ние с Магдалена не желаем повече да бъдат манипулирани и лъгани християните не само в България,но и навсякъде, където е стъпвал кракът на този човек.Много хора които чрез него се "изцеляваха" и "освобождаваха"могат да свидетелстват за делата му,но не го правят може би от страх,че ще бъдат обвинени за крамолници,съдии(както се случва и с Магдалена),а може би и заради теорията на Пламен,че болеста се връща поради грях сторен от "освободения".Когато Бог изцерява,Той изцерява пълно и съвършено.Магдалена разказа истината,като напълно осъзнава срещу какво се изправя.Аз я поздравявам за смелостта!Нейнията мотива не е омраза,а любов към всички,които ходят в заблуда.Както Бог,така и врагът на човешкия род използва човека за оръжие.Да се молим за тези,които са оръжие,но не в Божиите ръце.Нека Божият Мир бъде между вас!
цитирай
9. plamenpetrov - Бог да благослови всеки един от вас и тези дори, които мразят нас и Господа Исуса, когото разпънаха!
17.09.2015 17:41
Понеже много се писа против мен и служението ми, което не е мое, а от Бога, реших най-сетне след две три години да ви да възможнот да видите и малка част от другата страна, но не от моите устни.
Здравейте. Благодаря на Бог за всеки един от вас и се моля да ви благославя изобилно! Вярвам, че обичате Господ Исус и искате да му служите. Иска ми се да ви споделя и се надявам да ме разбете, че нямам претенции да съм нещо, нито, че върша нещо (например изцеления). Как е възможно смъртен човек да изцели човек? Само Господ Исус е Изцелителят и на Него трябва да отдаваме винаги и при това цялата слава! И какво съм аз, та да ми отдават хората толкова внимание и да отделят време и сили да пишат? Нека се обичаме в Господа и да се насърчаваме да вървим в Пътя Му! Обичам ви в Господа и се моля за вас!
http://bogelubov/%d0%be%d1%82%d0%bd%d0%be%d1%81%d0%bd%…/
цитирай
10. otrudeni - Пламен Петров
07.12.2015 14:05
Г-н Петров,
Ще си позволя да се усъмня във вашата искреност и да игнорирам лицемерните ви благословения!
Ако си дадете зор да погледнете датите, поне в блога ми 2 г никой не ви е коментирал...просто не се котирате. :)
За сметка на това, някои ваши приятели се опитаха нееднократно да ме убедят колко "добро момче " сте , колко зла и отмъстителна е Магдалена и да сваля свидетелството и от блога си.
Само че за това време аз се запознах лично с Магдалена и имам мое мнение за нея. Вас не ви познавам и нямам никакво мнение за вас, можете да сте сигурен, че не ме интересувате като личност, а за омраза...има доста да си помечтаете :)
Не вие , а лъжеученията , които пропагандирате , са интерес за мен.
Когато във фейсбук съвсем кротко, културно и незлобливо ви зададох няколко лесни въпроса, вие ме "благословихте" като ме блокирахте.
Кога бяхте искрен? Когато ме благославихте тук или там?
И още ли смятате Бени Хин за ваш духовен баща? :)
цитирай
11. debeloto - в църквата, която посещавам хората ...
27.12.2015 12:27
в църквата, която посещавам хората бяха възмутени от хулите на въпросната персона по адрес на Дева Мария, и то навръх Рождество Христово. Преди години Лазар Тонов също показа кратък откъс от гнусотиите, които този човек пламен бълваше спрямо светци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: otrudeni
Категория: Други
Прочетен: 318260
Постинги: 80
Коментари: 78
Гласове: 116
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031