Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2014 17:38 - Аз видях Христос
Автор: otrudeni Категория: Други   
Прочетен: 5594 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 11.12.2015 08:00


Аз видях Христос

 
Някои хора смятат християнството за една от многото религии, а Исус Христос за един от многото учители, пророци и религиозни водачи живели през вековете. Има и такива, които твърдят, че Исус не е бил разпънат на кръста и възкресението Му е измислица на учениците.
Понеже знам, че това не е така и знам, че Исус Христос е наистина жив, реален Бог, искам да споделя своето свидетелство, като разкажа как станах християнин.
Това се случи през 1985 г. Тогава бях петнадесетгодишен - див, непокорен младеж изпълнен с агресия, който слушаше хеви метъл и се биеше почти всеки ден!
През януари с майка ми бяхме в Казанлък на гости на пастир Илия Апостолов Илиев и семейството му. Не обичах да слушам техните „набожни” разговори, но майка ми беше болна от рак, имаше нужда от насърчение и аз си траех.
В неделя отидохме в евангелската църква в центъра на града. Качих на балкона, наложи се да седна по средата на реда, а жените до мен любезно ми отвориха някаква книжка с песни, за да мога да пея и аз. Ядосах се защото техните старомодни, бабешки песни изобщо не ме интересуваха. Мислех да наругая жените, но те бяха толкова мили и добронамерени, че се въздържах. Само човек, който обича да слуша хеви метъл, знае каква невъобразима досада съм изпитвал. След около половин час вече не издържах и реших, че е крайно време да се махна от това място! Станах, тръгнах и ... срещу мен блесна много силна светлина. Не беше като светлината на светкавица, а бяла и плътна. На около 5-6 метра от мен видях един мъж облечен с нещо бяло. Бях изумен, защото всичко това беше реалност! Не бях в транс, хипноза или опиянение, нито очаквах нещо подобно. Аз бях един ядосан младеж, който просто искаше да се махне.
Опитах да се приближа до този човек, но се блъснах в нещо като дебела около 5 м, прозрачна като стъкло стена. Човекът с белите дрехи срещу мен, също се опита да се приближи, но стената спря и него. Той натисна с длани и за мой ужас и учудване видях, че има рани на ръцете. Това което ме смая беше, че раните не бяха в средата на дланите, както бях виждал по рисунки и икони, а в китките. Разбрах,че това е Исус Христос. Ужасно много исках да се доближа до Него, но стената ме спираше. Тогава Исус ми каза:
-Тази стена са твоите грехове!
Както се беше появил, така и изчезна. Жените се чудеха защо стоя прав и какво ще правя, но аз вече не исках да се махна. Едва дочаках края на службата и изтичах долу при бате Илийчо. Той слушаше разказа ми и когато стигнах до „стената“, ме прекъсна и каза:
-Тази стена са твоите грехове!
Бях изумен, попитах го откъде знае, но той само се усмихна и каза нещо като ” Аз не знам, но Светия Дух знае”. От думите на Исус до този момент аз изпитвах невероятен срам и погнуса от греховете си и реших, че независимо от цената, която трябва да платя, ”стената” трябваше да падне! Толкова много исках да се доближа до Исус!
Молихме се, покаях се, плаках... Облекчението ,което усетих след покаянието беше неописуемо.
Тръгнах по Пътя и така с падане и ставане вървя към моя Спасител, който има милостта да ми се покаже,за да го последвам. Явно съм много грешен, защото Исус каза на Тома : Понеже Ме видя, ти повярва, блажени ония, които, без да видят, са повярвали.

Аз Го видях, повярвах и съм свидетел, че Исус Христос е живият, реален Бог!

Страхил Иванов



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. debeloto - .
13.03.2014 22:20
Благодаря за споделянето, много експресивно, точно, ясно и кратко!
цитирай
2. ivoki - ПРЕКРАСНО Е ЧЕ СИ СТИГНАЛ ДО ИИСУС ...
09.05.2014 13:44
ПРЕКРАСНО Е ЧЕ СИ СТИГНАЛ ДО ИИСУС !
ТЪЖНО Е , ЧЕ СИ ИЗБРАЛ ТАЗИ НОМИНАЦИЯ
НА ХРИСТИЯНСТВОТО А НЕ ПРАВОСЛАВИЕТО,
КОЕТО Е ОТ ВРЕМЕТО НА ХРИСТА, А НЕ 1300
ГОДИНИ СЛЕД НЕГО.
НЯМА ДА ВЛИЗАМ В ДЕБАТ.
БОГ ДА ТИ ПОМАГА И ЗАКРИЛЯ И ВРАЗУМЯВА.

цитирай
3. otrudeni - ivoki
19.05.2014 19:22
iИво, ако Христос ме беше срещнал в православен храм, можете да бъдете сигурен, че сега щях да съм свещеник (поне). :)
Такава е била волята Му, поставил ме е всред тези хора и Му служа доколкото мога.
И понеже се стремя да се придържам към Словото Му,избягвам да обвинявам християните , които не служат по моя начин (Рим14:4)! :)
Имаме си Господар за тази работа!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: otrudeni
Категория: Други
Прочетен: 318255
Постинги: 80
Коментари: 78
Гласове: 116
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031