Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2015 09:28 - Българският Кашпировски
Автор: otrudeni Категория: Други   
Прочетен: 3562 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Българският Кашпировски

Може би някои от вас си спомнят как в края на комунизма, известният руски екстрасенс Анатолий Кашпировски провеждаше телевизионни сеанси, при които много хора изпадаха в хипноза, а някои даже твърдяха, че са излекувани от еди-какво си?
Оказа се, че арената на цирк "България" е притегателна точка за различни шарлатани, фокусници и обикновени измамници.
След задграничните изпълнения на барон Мюнхаузен, скрит зад артистичния си псевдоним "Пастор Пламен Петров", зрителите на българското църковно-цирково изкуство вече могат да се насладят на сеансите на Българския Кашпировски!

Дами и господа, представяме ви "пастор" Данаил Богданов!

Ето свидетелството на брат Кирил Христов, който по Божия милост е успял да се измъкне от сатанинската мрежа, изплетена от пастора-окултист Данаил Богданов:

.............................................................................................

Интернет служението, от което Бог ме освободи.

Слава на Бога братя и сестри. Искам в тази публикация да споделя малко за интернет служението в което бях около година и нещо, служението, от което Бог ме освободи – Слава да бъде Нему!
Като разказвам за това служение, не искам нито да съдя брата, на който е това служение, нито братята и сестрите които са в него, аз го правя от любов, не от съдене, не от гняв и човешки емоции, но от любов.

„Малко квас заквасва цялото тесто.“ [Галатяни 5:9]

Служението се казва „Милостта да възтържествува над съда“. Това е служението на „п-р“ Данаил Богданов. С него се запознахме преди 2 години, сиреч 2013 година. Това служение се състои предимно в Skype. От начало брата беше много добре, говореше по Словото Божие, нямаше нещо което да ме алармира. Но през лятото на 2014 нещо стана, или поне тогава аз почнах да се алармирам за това служение. Почна да се практикува т.нар „притихване“. „Пастора“ ни казваше да се настаним удобно някъде, на легло или на стол, да си затворим очите и да „изпразваме умовете си“ от каквото и да било съдържание. После започваше едно монотонно пеене. Пример: „Веееееееееееееелииичаааяяяяя теееееее Гоооооспоооодиии.“ (много бавно и тихо се пееше от „пастора“). При тези обстоятелства човек изпада в нещо като полусънно състояние или транс, и „вижда“ неща. Точно при такива „обстоятелства“ съм получавал „видения“ от „Бога“. Разбира се тези видения НЕ са от Бога и нямат нищо общо със библейската дефиниция за видение. Тези видения идваха или от моето въображение, или това е дело на друг дух но не и на Светия Божии Дух. Истинските видения идват свръхестествено и то по БОЖИЯТА воля, не по нашата! Не стават чрез някакви намаления на темповете на дишане, „изпразвания на ума“ или каквото и да било. Посланията на „пастора“ почнаха да стават изкривени и изопачаване на Божието Слово . Вместо да вади доктрините си от Библията, „пастор“ Дани ги вадеше от „преживяванията си“, и единственото отваряне на Библията беше с цел, да намери нещо, което да му се оправдае учението. Под „влиянието“ на този „истински божии служител“ аз почнах дори да си споделям „виденията“ във Фейсбук, някой, които може да сте ги чели! ПОКАЯЛ съм се пред Бог за тях, защото те НЕ са от Него! Дори смея да кажа че това служение се крепеше на „преживяванията“ а не на Библията и Истината. Е, Исус ни каза какво става с къщи построени на пясък (Матей 7:26-27) Когато „получавах видение“ аз веднага го споделях на „пастор Дани“ и го питах какво да правя, при което абсолютно винаги без изключение отговора беше: „Сподели го за Слава Божия“, но понеже аз не исках да го правя се почна със „Ако не го споделиш задържаш славата на Бог“ (???) Също така като го споделям искаше да пиша в „кое служение съм го получил“ с цел и други „да дойдат“. Аз разбира се като „послушна овчица“ споделях без страх. Но после започнах да се съмнявам и изгледах редица клипове за Бени Хин, видях как и „пастор Дани“ споделя някой от Хиновите доктрини. Тогава се убедих че това „притихване“ не е нищо повече от една медитация, прокарала се като „Божие“ учение. Това е опасно, защото под медитация и „изпразване на ума“ , този „пастор“ може да ти говори дори за самоубийство и това подсъзнателно да ти дойде в ума като идея. Много е опасно затова Исус ни казва в Словото Си: „защото ще се появят лъжехристи {лъжепомазаници}, и лъжепророци, които ще покажат големи знамения и чудеса, така щото да заблудят, ако е възможно, и избраните.” (Матей 24:24)
Най-накрая един ден се престраших да му кажа че това с притихването е една чиста медитация и че това е хиндуистка измама при което отговора направо ме учуди: „Брат ти какво си мислиш? Будистите и другите откъде са видяли това с медитацията? Еми разбира се че са го копирали от нас, „християните““ Това беше моята аларма и аз започнах да му говоря че това е окултизъм и той започна също да ме напада с думи, каза ми че когато Исус дойде аз ще бъда хвърлен от Ангелите на Господ в Огненото езеро и че „пастора“ ще е там и ще гледа?! И още много заплахи от т.нар „Чат на ужасите“. След което аз пълен с тревоги и обърканости се обърнах към Пастора на нашата Църква, която посещавам вече три години тука в София, на който му благодаря за помощта и подкрепата. Аз посещавах редовно Църквата в София, но и вечерно време служението на Данаил...Нашия Пастор от Църквата още като ми чу историята ми каза да не се занимавам с този Данаил и това служение. Но уви, имам чувството че Петър го е писал този стих за мене: „....Псето се върна на бълвоча си, и: Окъпаната свиня се върна да се валя в тинята.“ (2 Петър 2:22)
За момент си мислех че всичко е окей, но по едно време пак се върнах в това служение, при „пастор“ Дани.. Тогава още повече „се увеличиха“ „виденията“... Колко наивен съм бил, за да може два пъти да бъда преметнат, но зад тези интернет служения, работят духове, това не е безобидна заблуда, но Слава на Бога, че Исус на кръстта разби всяко началство, власт и сила!!! „Пастора“ почна да прави записи и да ги качва в Youtube, дори и мене ме има на някой... Но аз пред Бог както и пред Вас, съм чист от това заблудително служение! Винаги когато съм се карал с „пастор“ Дани, той е говорил нещо от рода на „ти не си моя овца, аз не съм твой пастир“, „ти не приемаш авторитета ми“. Когато му споделих че слушам проповеди на други Божии служители, той сподели: „брат решавай кой ще слушаш, тях или мене, моя авторитет или на тези хора“. *След което следва едно цитиране на стихове, които Исус е говорил за Себе Си, като пример:

„Йоан 10:26. Но вие не вярвате, защото не сте от Моите овце.
Йоан 10:27. Моите овце слушат гласа Ми, и Аз ги познавам, и те Ме следват.“

(*) Забележка: когато „пастор“ Дани цитира тези стихове, той не ги цитира от контекста че Исус ги казва за Себе Си, а ги цитира като визира самия него. Един ден бях изгледал проповед относно грабването на Пастор Джон МакАртър и му споделих на „пастор“ Дани за това. При което той избесня и каза че Пастор Джон МакАртър имал религиозен дух и бил заблуден. (Хм... колко странно, човек, който е служел на Бог повече от 50 години е бил заблуден, и това е цитирано от човек който промотира медитацията като Божие учение...)
И пак „пастор“ Дани каза: „или си с мене, или си с него“.
Смятам че няма нужда да споделям, колко пъти съм се отричал от Бог, колко пъти съм хулел Името Му и съм обиждал християни, заради заблудата от това служение...
Една сестра която Бог избави много по-рано от мене от това служение ми писа за „заблудите“ на „пастор“ Дани, но кой да я слуша. „Пастор“ Дани ни каза да не пишем с нея, защото била заблудена от сатана и се противяла на „помазанието му“ (???) Разбира се след кратко време и аз се махнах, този път Слава Богу завинаги!!! Но има хора, които са още вътре и се водят по свирката на „пастор“ Данаил Богданов. Самия той е в капан на собственото си служение, но не може да го разбере. Разбира се спестих някой работи, от речите му към тези „които не приемат авторитета и помазанието на Бог в него.“ Но и не го считам за толкова важно да излагам на показ едни думи на един човек който не може да различи истината от заблудата. Благодарен съм на Господа Исуса Христа, на моята църква от София, на братята и сестрите в нея, на нашия Пастор, както и на Вас, братя и сестри в Фейсбук, които сте се молили да излезна от тази заблуда, за което ви благодаря на всички и ви благославям. Бих ви прегърнал лично, но времето и пространството не го позволяват. Пак казвам, тази публикация беше написана поради огромната любов която имам към заблудените от Данаил братя и сестри, желая всички да се освободят от хомота който е в това служение, но това е Божа Работа и Воля, не човешка. Повечето от нещата които се съдържат в „просперитетното евангелие“ се съдържат и в учението на Данаил.. „Говоренето с вяра“ и неща от рода „Пророкувам това, това и това за живота си“.. Знам че някой от вас братя и сестри приемате това „говорене с вяра“ но трябва да разберете че това няма библейска основа. Само Бог казва и твори, ние не можем. Това което Бог го е обещал Той непременно ще го изпълни. Не е нужно ден и нощ да крещиме в ушите на Бог какво ни е обещал. Той доброволно и по Негова Воля, ще изпълни обещанията Си, към нас. Но трябва да се пазим от греха, защото нашите грехове ни доведоха до това положение на неморалност в този свят. Представете си докъде са отишли нашите грехове, че се е наложило Бог да изпрати Своя Син да бъде бичуван и разпънат на кръст. Моля ви не превръщайте Христовото благовестие в забава и игри. Както говоренето с вяра, така и много други неща не са окей в учението и служението на Данаил, но най-важните неща според мен бяха засегнати. Пазете се от такива хуманистични служения братя и сестри, които поставят за център не Христос, а „помазаниците“. Всяко едно служение, което не се гради на основата – Канарата Христос, е обречено пред колапс. Посещавайте Църкви където се проповядва Чистото Божие Евангелие, чистото Духовно Мляко за което ни говори Апостол Петър в Първото си Послание (1 Петрово 2:2). Интернет е опасно място и това е една горчива за мене поука но сега се чувствам силен не поради моя сила, но поради Христовата Жертва, която ме изкупи от грях, и ме освободи от всеки хомот! Благославям ви с Христовата Любов от сега и завинаги! Амин!







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otrudeni
Категория: Други
Прочетен: 318269
Постинги: 80
Коментари: 78
Гласове: 116
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031